Categories

Order plaatsen

Op de homeapagina van NTS vindt u in de grijze balk bovenaan links naar uw account, de webshop, uw winkelwagentje, de mogelijkheid uit te loggen, een zoekbalk en de mogelijkheid om de valuta dan wel de taal te wijzigen.

In de blauwe balk ziet u de hoofdthema’s van de website. Als u hier met uw muis op gaat staan, klapt er een menu uit dat u naar andere pagina’s leidt.

Onderaan de pagina vindt u bedrijfsinformatie, zoals adres, telefoonnummer, gegevens van social media, informatie omtrent privacy en gebruiksvoorwaarden en contact voor de service-afdeling.

  • Hoe kan ik een productbeschrijving vinden?
  1. Klik links bovenin het scherm op “Webshop”
  2. Aan de linkerkant van het scherm kunt u op de categorie klikken waar uw product toe behoort.
  3. Er verschijnen nu subcategorieën. Klik wederom op de categorie van het product dat u zoekt.
  4. In het midden van het scherm verschijnt nu een tabel met producten die tot de door u gekozen categorie behoren. Selecteer een product.
  5. Aan de rechterkant van het scherm verschijnt de productinformatie.
  • Hoe kan ik de productinformatie mailen of er een pdf van maken?
  1. Boven de productinformatie vindt u drie icoontjes: een icoon van een printer, een van een envelop en een van een pdf. Om de informatie te printen, drukt u op het printicoontje, om te mailen op de envelop en om een pdf te maken op het pdf-icoon (uiterst rechts).
  • Wat betekenen de diverse onderdelen van de productbeschrijving?
    Onder “Productnaam” vindt u de uitgebreide beschrijving van de naam van het product, evenals de link van dit product naar de webshop en indien van toepassing informatie over in welke staat het gebruikte product verkeert. Onder “Kenmerken” vindt u de kenmerken die van toepassing zijn op het product en onder “Alternatieve partnummers” vindt u informatie met betrekking tot de partnummers.

Wat betekent de 1+, 10+, 100+-prijs?

Bij grotere aantallen producten zakt de prijs. Indien u meerdere producten bestelt die in een andere prijscategorie vallen,wordt de nieuwe prijs automatisch in uw winkelwagentje getoond.

  • Hoe werken de categorieën?
    In de webshop vindt u aan de linkerkant een menu waarmee u door de webshop kunt navigeren. Wanneer u een categorie selecteert, verschijnen er subcategorieën. Als u op een van de subcategorieën drukt, verschijnt dan de laatste lijst met categorieën. Als u daarop klikt, verschijnt er in het midden van het scherm een tabel met producten die tot deze categorieën behoren.
  • Hoe kan ik een merk selecteren?
    Bovenaan het menu met het categorieënoverzicht (aan de linkerkant van de pagina), staat een knop “Category”. Als u op het driehoekje direct daarnaast klikt, kunt u kiezen tussen “Category” of “Brand”. Kies “Brand”. Nu verschijnt aan de linkerkant van het scherm een overzicht met merken. Als u een merk heeft gekozen, verschijnen de producten daarvan in het midden van het scherm in een tabel.

De zoekbalk bevindt zich in het midden van het scherm. Er staat een icoon van een loep met daarnaast “Zoek product”. U kunt zoeken op het SKU-nummer, een beschrijving van het product dat u zoekt, het partnummer of alternatieve partnummers.

Onder de tab “Artikelen” selecteert u uiterst rechts de knop “Filter”. Er verschijnt een scherm waarop u op merken, productnamen, groepen en prijs en voorraad kunt selecteren. (Bij kleinere schermen kan deze knop wegvallen; zoom dan uit of bekijk de pagina op een groter scherm.) 

 

Hoe zet ik foto’s aan/uit?

Onder de tab “Artikelen” selecteert u aan de rechterkant van de balk “Picture on/off”. (Bij kleinere schermen kan deze knop wegvallen; zoom dan uit of bekijk de pagina op een groter scherm.)

Hoe vergroot ik foto’s?

Als u twee keer op een foto klikt, verschijnt er een uitvergrote versie.

 

Hoe kan ik een product in het winkelwagentje doen?

  1. Als u een product hebt gevonden (indien dit moeilijkheden oplevert, lees dan de vraag: “Hoe kan ik een productbeschrijving vinden?”), ziet u rechts in uw scherm, onder de foto van het product, een knop met “Bestellen”. Links daarvan kunt u het aantal producten dat u wilt bestellen aangeven. Klik daarna op “Bestellen”. U kunt ook in het productoverzicht tweemaal achtereen op het product klikken dat u wilt bestellen. Het belandt dan in uw winkelmand.
  2. In het midden van het scherm, onder het kopje “Winkelmand”, verschijnt nu het product dat u besteld hebt, met informatie over de prijs per stuk, SKU, aantal en totaalprijs.

Hoe verplaats ik een product binnen mijn winkelmandje?

  1. Selecteer in het winkelmandje het product dat u wilt verplaatsen.
  2. Klik nu in de balk daarboven op “Omhoog” of “Omlaag”. Het product wordt dan verplaatst.

Hoe kan ik mijn winkelwagentje mailen?

In het midden van het scherm, boven de lijst met producten in uw winkelwagentje, kiest u in het menu “E-mail inhoud”. Er verschijnt een veld waar u uw e-mailadres kunt invullen. (Bij kleinere schermen kan deze knop wegvallen; zoom dan uit of bekijk de pagina op een groter scherm.)

Hoe kan ik producten uit het winkelwagentje verwijderen?

  1. Klik in uw winkelmandje op het product dat u wilt verwijderen.
  2. Klik op de knop “Verwijderen” aan de rechterkant van het menu dat zich boven het winkelmandje bevindt.
  3. U krijgt de vraag of u de verwijdering wilt bevestigen. Klik op “Yes”.
  4. Het product is uit het winkelwagentje verwijderd.

Een andere mogelijkheid is de volgende: u kunt door shift ingedrukt te houden de producten selecteren uit de winkelwagen en dan op de delete-knop klikken.

Hoe werkt het winkelwagentje bovenaan het scherm?

Naast de zoekbalk bovenaan de pagina vindt u een symbool van een winkelwagen met daarnaast de orderprijs. Als u op het driehoekje klikt, verschijnen de producten die u in uw winkelwagentje hebt, het subtotaal, de BTW en het totale bedrag. U kunt vanuit dit overzicht ook voor “Toon order” of “Afrekenen” kiezen.

  1. Selecteer het product waar u een offerte voor wilt hebben en plaats het in uw winkelwagentje.
  2. Als het product in het winkelwagentje is, selecteert u het nog een keer. Klik dan op “Offerte”.
  3. U wordt gevraagd uw gegevens in te vullen. Onder “Listed price” vindt u de prijs die op de website is opgegeven. Onder “Target price” kunt u zelf een prijs invullen indien u de door NTS gevraagde prijs te hoog vindt. Dit doet u door op het veld te gaan staan en de prijs in te typen. NTS neemt zo snel mogelijk contact met u op.
  4. U verstuurt de offerte door op “Send and save” te drukken.
  1. Als u nog niet had ingelogd, dient u eerst in te loggen.
  2. In uw winkelmandje klikt u op “Bestellen”.
  3. Er verschijnt nu een scherm waarop uw factuuradres en bezorgadres staan. Als u een ander bezorgadres heeft dan het adres dat wordt aangegeven, drukt u op het blauwe plusteken dat naast “Bezorgadres” staat. Er verschijnt dan een veld waar u het nieuwe adres kunt invullen.
  4. Aan de rechterkant van het formulier vult u in hoe u wilt betalen, hoe de verzending en levering dient te geschieden en kunt u eventueel nog commentaar toevoegen.
  5. Als u akkoord bent gegaan met de leveringsvoorwaarden klikt u op “Bevestigen”.

Hoe stel ik de juiste valuta in?

Rechts bovenaan het scherm vindt u het woord “Euro”. Als u op het driehoekje ernaast klikt, kunt u kiezen tussen Euro of US Dollar.

Hoe stel ik de juiste taal in?

Rechts bovenaan het scherm vindt u informatie over de taal waar de website op dat moment in staat, bijvoorbeeld “Dutch”. Als u op het driehoekje ernaast klikt, kunt u een taal selecteren.


Wat is een wishlist?

Op een wishlist kunt u producten zetten die u op het oog heeft, maar (nog) niet in uw winkelwagentje wilt.

Hoe zet ik producten op mijn wishlist/haal ik ze ervan af?

  1. In de balk onder “Artikelen” in het midden van het scherm staat aan de rechterkant een knop “Add wishlist” (op kleinere schermen is deze knop niet zichtbaar. Zoom hiervoor uit of kijk op een groter scherm). Als u, terwijl u een product geselecteerd heeft, daarop klikt, belandt het product op de wishlist.
  2. Naast de tab “Artikelen” vindt u de tab “Wishlist”. Als u uw wishlist wilt bekijken of er producten vanaf wilt halen, klikt u op deze tab.
  3. Om producten te verwijderen selecteert u het product wat u wilt verwijderen en klikt dan op “Remove”.

Onder de purchased-tab vindt u de producten die u tot nu toe bij NTS heeft gekocht, gesorteerd op aantal en jaar van aanschaf. Naast de knop “Refresh” vindt u een mogelijkheid

 om op jaar te selecteren. Wanneer er op een product wordt geklikt, wordt er getoond wanneer de producten zijn aangeschaft en voor welke prijs.

 

Het wijzigen van een order is op dit moment alleen via de verkoper mogelijk. Neem contact op met NTS als u uw order wilt wijzigen.