Categories

Aanvraag Reparatie

Geachte relatie,

Hartelijk dank voor uw order. NTS helpt u zo optimaal mogelijk, toch kan er soms wat mis gaan. Maakt u dan alstublieft gebruik van dit formulier . om verdere communicatie en opvolging zo goed mogelijk te laten verlopen. U ontvangt dan van ons zo snel mogelijk antwoord.

Voor een vlekkeloze RMA afhandeling volg de volgende stappen:

1. E-mail het RMA aanvraagformulier ingevuld naar: helpdesk@nts.nl.
Voor meer commerciele vragen (CRMA/offerte aanvraag) bel: 0165 - 319 100 of email: verkoop@nts.nl

2. Wacht op RMA goedkeuring van NTS, deze ontvangt u per fax, e-mail of telefonisch.

3. Stuur het produkt op naar NTS, of breng het langs bij:

NTS Computer Technology BV
t.a.v. RMA Afdeling / Reparatieno ..
Seinhuiswachter 10
3034 KH Rotterdam

T.: 0165 - 319100
E.: verkoop@nts.nl

Bij versturing gelieve het product goed te verpakken en minimaal te verzekeren voor 450,- Euro.
U kunt het door TGP opsturen of zelf langsbrengen. De verzendkosten komen voor uw rekening. Het terugzenden (indien van toepassing) komt voor rekening van NTS.

Bij niet geconstateerde klachten is NTS gerechtigd onderzoekskosten in rekening te brengen van maximaal 22,- Euro. Reparatie van systemen duurt ca. 5 dagen tot ca. 2 weken afhankelijk van drukte en moeilijkheid van de reparatie.

Creditering duurt ca. 2 weken. Omruil van producten 2 dagen tot 2 weken afhankelijk van voorraad status en garantie voorwaarden. Reparatie van onderdelen 2 tot 3 weken afhankelijk per leverancier/fabrikant

Heeft u een van onderstaande producten, dan dient u zelf contact op te nemen met de leverancier.

HP via tel.: 0900 - 2020165.
Acer via tel.: 073-6459670.
Creative via tel.: 0035 3 1 4333272